arrow
خانه
عضویت
ورود کاربران
تماس با ما
Code
عاشقانه اغوش

ღ♥ღعاشقانه درد دلღ♥ღ

هوا را هر چقدر نفس بکشی باز هم برای کشیدنش بال بال میزنی
مثل تو
هر چقدر که باشی ، باز هم باید باشی
می فهمی چه میگویم ؟
بودنت مهم است

اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است ، من دریا را تقدیمت میکنم...

 

آسمان نیستم که هر پرنده سهمی از من باشد
من آن پرنده ام که سهم آسمانش را از چشمان “ تو ” میخواهد...

ماندن به پای کسی که دوستش داری...
قشنگ ترین اسارت زندگی است

به هر کسی که می رسی ، می گویی
آدم فقط یکبار عاشق می شود...
دروغ است...
تو باور نکن...
مثلاً خود من ،
هرروز ، دوباره ، عاشقت می شوم...!

عشق مثل پرواز است ، بالا رفتنش جسارت می خواهد ، بالا ماندنش لیاقت!

وقتی زن میگوید : دلم برایت تنگ شده ، یعنی دوستت دارد...
جمله ” دلم برات تنگ شده ” برای زن عمیق تر از تمام اقیانوس ها ست
فهمیدن زن سخت نیست ، فقط باید صدای ضربان قلبش را شنید...
که عاشقانه می تپد ، نه بی دلیل...!

ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ؛ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﻓﮑﺮ ﺑﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ، ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ...

 

 

 خدایا بیا پشت آن پنجره که وا میشود رو به سوی دلم !

بیا پرده ها را کناری بزن که نورت بتابد به روی دلم !

خدایا کمک کن که پروانه ی شعر من جان بگیرد

کمی هم به فکر دلم باش ، مبادا بمیرد

خدایا دلم را که هر شب نفس می کشد در هوایت

اگرچه شکسته ، شبی می فرستم برایت

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 14 تير 1392برچسب:اس ام اس عاشقانه,

] [ ] [ ✿Abbas✿ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

ابزار هدایت به بالای صفحه